عکس و قیمت خودرو های ۲۰۱۴
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عکس و قیمت خودرو های ۲۰۱۴
نوشته شده در چهار شنبه 2 بهمن 1392
بازدید : 2466
نویسنده : mr.carr

معمولا شرکت های تولید کننده خودرو دوست ندارند تا آخرین لحظه طرح ها و امکانات خودرو های خود را فاش کنند.  اگر نمی خواهید چند ماه دیگر صبر کنید تا خودرو های جدید را ببینید با ما همراه باشید تا عکس و قیمت برخی از این خودرو ها را ببینیم. بعضی از  خودرو هایی که در زیر می بینید در پاریس و فرانکفورت به نمایش گذاشته شده اند.

استون مارتین

 Aston Martin Vanquish

پایه قیمت این ماشین که بدنه فیبر کربنی دارد از ۲۸۰٫۰۰۰ دلار است که به موتور ۱۲ سیلندرV شکل تجهیز شده و  قدرت آن ۵۶۵ اسب بخار است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ ماشین جدید استون مارتین ۴٫۲ ثانیه است.

عکس خودرو

بی ام و

BMW i3

بر خلاف بی ام و هایی که تا کنون دیدید این بی ام و جدید بسیار سبک اما همچنان قدرتمند است. از همه مهمتر i3 اولین ماشین تمام الکتریکی بی ام و است. قیمت تقریبی این خودرو ۴۵٫۰۰۰ دلاراست و به احتمال زیاد اواخر سال ۲۰۱۳ آماده فروش است. همان طور که در تصویر می بینید در ها کاملا شفاف است اما ممکن است این طرح زمان فروش تغییر کند.

عکس خودرو

شورلت

 Chevrolet Corvette

و اما ماشین محبوب جاده ها، شورلت کوروت! جنرال موتورز روی نسل هفتم این ماشین ها با بدنه پلاستیکی کار می کند. طراحی این کوروت جدید از ماه ژانویه شروع شده و تولید آن از پاییز ۲۰۱۳ شروع  می شود.

عکس خودرو

مینی

 Mini Cooper Paceman

مینی از سال ۲۰۰۱  تا به حال  ۶ طرح مختلف ارائه داده و این بار نوبت هفتمین مدل است. مدل  Paceman در حقیقت مدل ۲ در Countryman  خواهد بود.

عکس خودرو

ولکس واگن

 Volkswagen Golf

این گلف جدید از اجدادش عریض تر و دراز تر و ۲۲۰ پوند ( حدود ۱۰۰ کیلو گرم) سبک تر است.

عکس خودرو

شورلت

 Chevrolet Impala

جنرال موتورز این بار با طراحی لوکس ایمپالای ۲۰۱۴ قصد نجات دادن نسل ایمپالا را دارد. خانواده ایمپالا به عنوان ماشین های اجاره ای  زیاد استفاه می شوند اما جنرال موتورز نسل ۲۰۱۴ آنها را به ماشین های لوکس تبدیل کرده.

عکس خودرو

پورشه

 Porsche Macan

ماکان، در زبان اندونزیایی به نوعی ببر گفته می شود که کاملا برازنده این ماشین پر طرفدار است. پورشه ماکان ۲۰۱۴ یک suv کوچک است با موتور ۶ سیلندرv شکل و قدرت ۳۷۰ اسب بخار.

2014-Porsche-Macan-590x344

جگوار

 Jaguar F-type Roadster

این جگوار جدید با موتور ۸ سیلندر V شکل و قدرت ۴۹۵ اسب بخار بعد از ۵۰ سال اولین ماشین اسپرت جگوار است. قیمت این خودرو ۹۲٫۰۰۰ دلار است.

عکس خودرو






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: